20 aug. 2012

Jag är tillbaka på bloggen

Då var man tillbaka.
Det har varit så mycket jobb i sommar och dom veckor Jocke har varit hemma
så har vi försökt hitta på något.
Nu slutade jag jobbet i tisdags och sen i torsdags åkte vi upp
till familj och vänner.
Idag började skolan med. Det ska kanske bli skönt att börja plugga igen haha.
Man vet hur jobbigt det är men samtidigt ska det blir skönt
att bli klar. Har nu bara ett halvår kvar.

Gjorde ett litet kollage på det som hänt i sommar.
*Jag köpte äntligen en symaskin. Det har jag haft i tanken länge och passade på nu när 
jag har fått lön.
*Nu när v var hemma fikade vi på Taxinge slott. De kallas även för kakslottet
och har så mycket bakverk att man knappt vet vad man ska välja.
*Jag bakade en tårta till jobbet när jag slutade, alla älskade den :)
*Vi var och badade på Öland, vi tog bara ett dopp för det var så mycket maneter.
*När vi var hemma så åkte vi även till Furuvik djurpark. Där såg vi bl. a. på världens minsta apa.
*Jag målade om våran byrå i en grå nyans, är jättenöjd.
*Vi har besökt både Långe Jan och Långe Erik på Öland.
*Och så har jag skrotat runt i sjukhuskläder hela sommaren.

Alla bilder är tagna med Instagram.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack gulliga du för att du lämnar en rad :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...